Spółka Apsys Polska zwyciężyła w czterech i została wyróżniona w dwóch kategoriach konkursu PRCH Retail Awards 2017. Flagowy projekt Apsys, Posnania w Poznaniu, został wybrany najlepszym nowym centrum handlowym roku. Zwycięska okazała się także kampania otwarcia Posnanii – „Posnania Grand Opening”, której największą gwiazdą była Eva Longoria. Kolejną główną nagrodę jury konkursu przyznało Apsys za kampanię CSR „Jeżdżę i pomagam” zrealizowaną dla centrum handlowego Europa Centralna w Gliwicach. Najważniejszym wydarzeniem roku w branży polskich centrów handlowych okazały się zorganizowane przez Apsys „10 Urodziny Manufaktury” w Łodzi. Oprócz tych czterech nagród Jury PRCH Retail Awards 2017 przyznało organizacji jeszcze dwa wyróżnienia. Specjalne wyróżnienie jury otrzymała kampania CSR „Projekt Wyższy Poziom” stworzona przez Apsys dla Galerii Katowickiej. Doceniono też kampanię prosprzedażową „Loteria Wstążkowa” przeprowadzoną przez Apsys w centrach handlowych: Tulipan w Łodzi, Platan w Zabrzu, Bielawy w Toruniu, Osowa w Gdańsku i Czyżyny w Krakowie.

 

„Cieszę się, że realizowane przez Apsys nowoczesne projekty deweloperskie, jak Posnania, a także kampanie i wydarzenia marketingowe, zostały uznane przez ekspertów PRCH za wzorcowe dla całej branży. Chciałabym serdecznie podziękować zespołowi Apsys, a szczególnie najbliższemu mi zespołowi marketingu, za codzienne zaangażowanie, wytrwałość i zrozumienie potrzeb oraz oczekiwań naszych klientów – właścicieli centrów handlowych, którymi zarządzamy. Bez Was, realizacja motta przewodniego Apsys – „Iconic Places”, nie byłaby możliwa” – powiedziała Agnieszka Tomczak-Tuzińska, dyrektor ds. marketingu w Apsys Polska.

 

Apsys to wiodący operator branży centrów handlowych w Polsce i we Francji. Firma działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości tworząc innowacyjne, „szyte na miarę” projekty uwzględniające specyfikę danego miejsca, kontekst społeczny oraz środowisko naturalne. Do największych inwestycji firmy w Polsce należą Manufaktura w Łodzi oraz Posnania w Poznaniu. Obecnie Apsys Polska zarządza 23 centrami handlowymi o powierzchni GLA wynoszącej niemal 1 milion mkw.

 

W tym roku odbyła się 7. edycja konkursu PRCH Retail Awards organizowanego przez Polską Radę Centrów Handlowych (PRCH). Konkurs został stworzony z myślą o sieciach handlowych, deweloperach, zarządcach, inwestorach i profesjonalistach zajmujących się retail marketingiem. Jego celem jest wskazanie najlepszych praktyk oraz najbardziej efektywnych i ciekawych projektów w zakresie zarządzania i marketingu centrów i sieci handlowych.